Το πρωτότυπο διαφορικό, στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται μέσω μικρών σφαιρών, οι οποίες κινούνται σε καμπύλες και μιμούνται την κίνηση των πλανητών, είχε δοκιμαστεί επιτυχώς σε αυτοκίνητο της εταιρείας ΠΥΡΚΑΛ επί 15.000 χλμ. σε όλες τις συνθήκες δρόμου με αρκετά αξιόλογες επιδόσεις. Από την ερευνητική εργασία και τα αποτελέσματα των δοκιμών που ακολούθησαν η ΠΥΡΚΑΛ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «πρόκειται για καινοτομία στον τρόπο μετάδοσης της κίνησης, η οποία έχει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των γνωστών διαφορικών μηχανισμών που χρησιμοποιούνται.


ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΣ-ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ Ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΣΙΡΙΓΓΑΚΗΣ  Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΕΠΙ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΝΑΖΙΑ 

ΤΟ 1983 ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ ΜΕ :

1. SALON MONDIAL DES INVENTIONS EUREKA 83 BRUXELLES

 2. EUREKA 83 BRUXELLES GRAND PRIX DU JURY 

 3. GUY CUDELL SENATEUR BOURGMESTRE    

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΜΕ ΝΕΑ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ 

Η ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ 

ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΕΝΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΕΥΡΕΤΩΝ 

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΩΝ ,ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΤΗΝ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΣΙΛΙΓΓΑΚΗ

Η ΠΥΡΚΑΛ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΝΑΖΙΑ

ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ; ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΛ;

ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΛ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ  ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ

ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ 

Το 2004, μετά από δύο δεκαετίες συνεχούς και εντατικής έρευνας, έγινε αντιληπτός και κατασκευάστηκε ένας νέος τύπος διαφορικού. Αυτό το διαφορικό φέρει καμπύλες ταχύτητες και μπορεί να ελεγχθεί ηλεκτρονικά. Το ελληνικό πανεπιστήμιο ALBA (Εργαστήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων Αθηνών) βραβεύτηκε με τις μεγαλύτερες διακρίσεις στον διαγωνισμό European Business Plan of the Year το 2006 παρουσιάζοντας ένα επιχειρηματικό σχέδιο σχετικά με αυτόν τον μηχανισμό. 

 Το 2004, ολοκληρώθηκε ο σχεδιασμός ενός κιβωτίου ταχυτήτων συνεχούς μεταβλητής μετάδοσης (CVT). Το 2005 κατασκευάστηκε μια γυροσκοπική έλικα. Η έλικα βελτιώνει την απόδοση των ανεμογεννητριών και τα υποβρύχια ευστάθεια ευελιξία και πιλοτική λειτουργία. 

 Το 2007, αντιλήφθηκα και κατασκεύασα έναν εξελιγμένο, υψηλής τεχνολογίας ερευνητικό μηχανισμό βαρύτητας. Ο μηχανισμός εισάγει την αρχή του αντιβαρυτικού μηχανισμού.

https://youtu.be/0YLhCuyE1rA?t=1

https://youtu.be/-ySUr7iD-uU?t=2

https://youtu.be/zo8PT4oIDIY?t=2

https://youtu.be/tKzQZjSfbZ8?t=8

ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΑΣ 

ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ 

Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΔΙΑΔΟΧΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 


Το διαφορικό χωρίς γρανάζια του Τσιριγγάκη - Μηχανισμός που απεικονίζει μια νέα θεωρία κινηματικής - http://www.tsiriggakis.gr 

Το ντοκιμαντέρ αυτό ηχογραφήθηκε από την Ελληνική Τηλεόραση το 1983 

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Αγαπητοί φίλοι και φίλες, Ασχολούμαι επίσημα με την έρευνα από το 1967. Μετά από τόσα χρόνια αντιμετώπισα μεγάλες δυσκολίες, τις οποίες ευτυχώς ακολούθησαν επιτυχίες.

 Το 1980 κατάφερα να αντιληφθώ μια νέα κινηματική θεωρία βάσει της οποίας κατασκεύασα έναν μηχανισμό με το όνομα Gearless Differential. Η ασφάλεια και η απόδοση των οχημάτων εδάφους που είναι εξοπλισμένα με αυτό το διαφορικό είναι πολύ αυξημένη. 

 Το 1983 συμμετείχα στη διεθνή έκθεση των Βρυξελλών (EUREKA83) και η εφεύρεσή μου τιμήθηκε με τα τρία κορυφαία βραβεία:

 1. SALON MONDIAL DES INVENTIONS EUREKA 83 BRUXELLES

 2. EUREKA 83 BRUXELLES GRAND PRIX DU JURY 

 3. GUY CUDELL SENATEUR BOURGMESTRE 

 Το 1985, μαζί με τον καθηγητή Δρ. Μουλόπουλο και την ομάδα του από πάνω από 10 χειρουργούς καρδιολόγους, αντιληφθήκαμε και κατασκευάσαμε με επιτυχία έναν μικρομηχανισμό που σκοπό είχε να χρησιμοποιηθεί ως εμφύτευμα που μειώνει την αρτηριακή πίεση ασθενών που πάσχουν από υπέρταση.

 Το 2004, μετά από δύο δεκαετίες συνεχούς και εντατικής έρευνας, έγινε αντιληπτός και κατασκευάστηκε ένας νέος τύπος διαφορικού. Αυτό το διαφορικό φέρει καμπύλες ταχύτητες και μπορεί να ελεγχθεί ηλεκτρονικά. Το ελληνικό πανεπιστήμιο ALBA (Εργαστήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων Αθηνών) βραβεύτηκε με τις μεγαλύτερες διακρίσεις στον διαγωνισμό European Business Plan of the Year το 2006 παρουσιάζοντας ένα επιχειρηματικό σχέδιο σχετικά με αυτόν τον μηχανισμό. 

 Το 2004, ολοκληρώθηκε ο σχεδιασμός ενός κιβωτίου ταχυτήτων συνεχούς μεταβλητής μετάδοσης (CVT). Το 2005 κατασκευάστηκε μια γυροσκοπική έλικα. Η έλικα βελτιώνει την απόδοση των ανεμογεννητριών και τα υποβρύχια ευστάθεια ευελιξία και πιλοτική λειτουργία. 

 Το 2007, αντιλήφθηκα και κατασκεύασα έναν εξελιγμένο, υψηλής τεχνολογίας ερευνητικό μηχανισμό βαρύτητας. Ο μηχανισμός εισάγει την αρχή του αντιβαρυτικού μηχανισμού.

 Μετά από τόσα χρόνια συνεχούς προσπάθειας σε πολλά ερευνητικά έργα, νιώθω την ανάγκη και αποφάσισα να δώσω τη σκυτάλη σε έναν ικανό υπεύθυνο διάδοχο (π.χ. άτομο, πανεπιστήμιο, ίδρυμα, ερευνητικό κέντρο, βιομηχανική εταιρεία κ.λπ.), ο οποίος θα έχει την προθυμία και την ευαισθησία να συνεχίσω και να εκμεταλλευτώ την έρευνά μου. 

 Στον διάδοχό μου, παρέχω τα ακόλουθα:

 1.Τρία πρωτότυπα χειροποίητα διακριτικά διαφορικά χωρίς γρανάζια υψηλής συλλεκτικής αξίας (το πρώτο είναι πλήρες, το δεύτερο σε τομή και το τρίτο από διαφανές γυαλί) μαζί με: 

 1-αΤα δύο ενεργά διπλώματα ευρεσιτεχνίας τους 

 1-Πρωτότυπα διπλώματα των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που εκδόθηκαν μεταξύ 1983 1986 σε 21 χώρες 

 1-cΠολλές παλιές εφημερίδες που αναφέρονται σε αυτές

 1-dΤα τρία βραβεία: 

 1-d-1.SALON MONDIAL DES INVENTIONS EUREKA 83 BRUXELLES

 1-d-2.EUREKA 83 BRUXELLES GRAND PRIX DU JURY

 1-d-3.GUY CUDELL SENATEUR BOURGMESTRE 

 2 Ο συγγραφέας έχει δικαίωμα να γράψει ένα βιβλίο για την ιστορία αυτών των εφευρέσεων

 3.Πρωτότυπο χειροποίητο Ελεγχόμενο Διαφορικό Μηχανισμό Διαφοροποίησης μαζί με:

 3-aits ενεργό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας

 4.Πρωτότυπο χειροποίητη γυροσκοπική προπέλα 

 4.Πρωτότυπο χειροποίητο μηχανισμό έρευνας βαρύτητας αρχή του μηχανισμού αντιβαρύτητας μαζί με:

 4-aits ενεργό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας 

 5 Δικαιώματα σε διπλώματα ευρεσιτεχνίας και μετοχές εκτός Ελλάδας 

 6Ολόκληρη η ιστοσελίδα μου: www.tsiriggakis.com, www.tsiriggakis.net, www.tsiriggakis.org, www.tsiriggakis.gr, που έχει περίπου 3.000 επισκέψεις το μήνα. 

 7Οποιαδήποτε περαιτέρω τεχνογνωσία, η οποία για ευνόητους λόγους δεν αποκαλύπτεται στην ιστοσελίδα.

 Δεν θα έχω ποτέ ξανά το δικαίωμα να εκδίδω διπλώματα ευρεσιτεχνίας στο όνομά μου και, επιπλέον, θα είναι καθήκον μου να παρέχω στον διάδοχό μου την τεχνογνωσία. Είναι απαραίτητο να αναφέρω ότι εκτός από τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα, διατηρώ πολύ περισσότερες πληροφορίες στον εγκέφαλό μου που δεν έχω ακόμη αποκαλύψει. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, έχω στο μυαλό μου όλη τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθηθεί ώστε η μηχανολογία να εισαχθεί στην κβαντομηχανική. 

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΕΦΕΥΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΕΔΩ 

Ο μηχανουργός Θεόδωρος Τσιριγγάκης από την Κέρκυρα, ο οποίος έχει βραβευθεί στο παρελθόν (1982) για την εφεύρεση του «διαφορικού χωρίς γρανάζια», μία ελληνική πατέντα που έλαβε ανώτατες διακρίσεις, κέρδισε το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας. Ο καθηγητής της Σχολής Μηχανολόγων-Μηχανικών του ΕΜΠ Χριστόφορος Προβατίδης έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δουλειά του κ. Τσιριγγάκη και έπειτα από 26 χρόνια έρευνας, συνεχούς κατασκευής δοκιμίων και στενής συνεργασίας κατέληξαν στη δημιουργία του μηχανισμού αντιβαρύτητας.



Η αξία ενός τέτοιου μηχανισμού, σύμφωνα με τους κ. Τσιριγγάκη και Προβατίδη, που επισημαίνουν ότι είναι κτήμα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και επομένως του ελληνικού Δημοσίου, έγκειται στο γεγονός ότι υπόσχεται έναν νέο πρωτοποριακό τρόπο λειτουργίας των προωθητικών συστημάτων (μέσα μεταφοράς, μεταφορικά και ανυψωτικά συστήματα) με εφαρμογές στη διαστημική τεχνολογία, την αεροναυπηγική αλλά και άλλους τομείς. 

Οι έως σήμερα επιστημονικά γνωστοί τρόποι μετάδοσης κίνησης για τη λειτουργία συστημάτων προώθησης είναι η τριβή μεταξύ τροχών και επιφάνειας κίνησης, η προώθηση αέρα ή νερού σε αντίθετη κατεύθυνση απ' αυτή της κίνησης (πλοία, αεροπλάνα) και η εκδίωξη του καυσίμου (π.χ. πύραυλοι).

 Με αυτές τις μεθόδους, όμως προκαλείται δύναμη αντίδρασης, η οποία καταναλώνει σημαντικό έργο, ενώ με τον μηχανισμό αντιβαρύτητας μειώνεται η αντίδραση, άρα και οι απώλειες προς το περιβάλλον.
Οι δύο εκτιμούν ότι πρόκειται για μία σημαντική ανακάλυψη, για την οποία μάλιστα δέχθηκαν συγχαρητήρια επιστολή του πρύτανη του ΕΜΠ κ. Ν. Μουντζούρη. Ο μηχανουργός Θεόδωρος Τσιριγγάκης, ο οποίος αφιερώνει όλο του το έργο στη γυναίκα του Κατερίνα, που απεβίωσε πριν από μερικούς μήνες, εξηγεί στην «Κ» ότι πρώτη του έμπνευση ήταν ο μηχανισμός των Αντικυθήρων (σχετικά παρακάτω στήλες).

Το 1967 ο κ. Τσιριγγάκης άρχισε να μελετά τον μηχανισμό των Αντικυθήρων και 13 χρόνια μετά έφτιαξε το διαφορικό χωρίς γρανάζια. Κατά τη διάρκεια κατασκευής του παρατήρησε ορισμένα παράξενα φαινόμενα ταλάντωσης. Αυτή η παρατήρηση ήταν η αφετηρία για τη σημερινη εφεύρεση, η πατέντα της οποίας έχει υποβληθεί στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ. Στόχος του εφευρέτη ήταν το έντεχνο «σπάσιμο» του κύκλου, στο οποίο τον βοήθησε ο γιος του, Βασίλης Τσιριγγάκης, μηχανικός υπολογιστών και συστημάτων.

Αρχή λειτουργίας

Πιο συγκεκριμένα, η αρχή λειτουργίας του καινοτόμου μηχανισμού συνίσταται σε δύο κινητήρες, οι οποίοι παράγουν δύο περιστροφές. Η πρώτη περιστροφή δημιουργεί μια τροχιά που μοιάζει με το σύμβολο του απείρου και πάνω της κινούνται απρόσκοπτα μία, δύο ή και περισσότερες μάζες. Η δεύτερη περιστροφή είναι καθοριστική για να επιτευχθεί η πρόωση. «Οταν οι στροφές των κινητήρων συνδυαστούν κατάλληλα, τότε συντονίζεται με τέτοιον τρόπο η φυγόκεντρος δύναμη, ώστε το αντικείμενο επί του οποίου προσαρτάται ο μηχανισμός μπορεί και προωθείται αντιβαρυτικά», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Χριστόφορος Προβατίδης, καθηγητής του ΕΜΠ.



Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του μηχανισμού παρατηρήθηκε απώλεια βάρους σε ηλεκτρονική πλάστιγγα ακριβείας, δηλαδή οι κινούμενες μάζες ήταν σημαντικά ελαφρύτερες.

Οπως λέει ο κ. Προβατίδης αυτός ο προωθητικός μηχανισμός αξιοποιεί παρατηρήσεις αντιβαρυτικών φαινομένων της Φύσης (όπως ο τρόπος κίνησης των φτερών του πτηνού κολιμπρί) δεν «παραβιάζει» κανένα νόμο της φυσικής ούτε αξίωμα της Θερμοδυναμικής και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προωθητικός μηχανισμός ιπτάμενων αντικειμένων και οχημάτων, τα οποία στο μακρινό μέλλον θα κινούνται αυτόνομα χωρίς συγκρούσεις, όπως για παράδειγμα κινείται η σκόνη μέσα σε μια ηλιακή ακτίνα.

Πιο αναλυτικά, μία αρχική εφαρμογή θα μπορούσε να αφορά την άνετη και πλήρως αυτόνομη μετάβαση προς το Διάστημα. «Αν μία αποστολή στο Διάστημα εμφανίσει πρόβλημα θα μπορεί ανά πάσα ώρα να ανακληθεί και να επιστρέψει στη γη», υποστηρίζει ο εφευρέτης κ. Θ. Τσιριγγάκης.

Εκτός από τη διαστημική τεχνολογία, ο μηχανισμός αντιβαρύτητας θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στα ελικόπτερα αλλά και στα αεροπλάνα. Ειδικότερα, με την προσθήκη ενός αντιβαρυτικού μηχανισμού, το ελικόπτερο θα μπορούσε να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες, να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και να μην είναι ευάλωτο στις κακές καιρικές συνθήκες.

Οσο για τα αεροπλάνα, η χρησιμότητα ενός τέτοιου μηχανισμού αφορά κυρίως την ασφάλεια των πτήσεων.

Παρέμβαση πρύτανη ΕΜΠ για την έρευνα
Ο πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κ. Κωνσταντίνος Ι. Μουτζούρης, ενημερώθηκε για την έρευνα στον μηχανισμό αντιβαρύτητας, και δήλωσε στην «Κ» ότι «το κορυφαίο τεχνολογικό ίδρυμα της χώρας, το 170 ετών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με το υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, τις τελευταίες τύπου υλικοτεχνικές υποδομές, βρίσκεται στο μέτωπο των επιστημονικών εξελίξεων σε πολλά θέματα.

Η Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών με τα στελέχη της, καθηγητές, φοιτητές και εργαζόμενους, είναι μία από τις πιο υποδειγματικές σχολές μας.

Νιώθουμε υπερήφανοι που ο καθηγητής κ. Προβατίδης και οι συνεργάτες του είναι μέλη του Ιδρύματός μας. Καλούμε την πολιτεία, η οποία μέχρι σήμερα έχει δείξει ελάχιστο ενδιαφέρον για την επιστημονική έρευνα στη χώρας μας, να μεταβάλει στάση και να αγκαλιάσει την έρευνα, η οποία είναι η μόνη οδός προς μια κοινωνία γνώσεως και προόδου».

Το πρώτο πείραμα

Το 1982 ο ταλαντούχος Ελληνας μηχανουργός δημιούργησε μία τεχνολογική καινοτομία, ένα διαφορικό χωρίς γρανάζια, μία πατέντα που σάρωσε τα βραβεία του διαγωνισμού «ΕΥΡΗΚΑ» του Βελγίου και του χάρισε εκτός από φήμη πολλές προσκλήσεις και συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς.

Το πρωτότυπο διαφορικό, στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται μέσω μικρών σφαιρών, οι οποίες κινούνται σε καμπύλες και μιμούνται την κίνηση των πλανητών, είχε δοκιμαστεί επιτυχώς σε αυτοκίνητο της εταιρείας ΠΥΡΚΑΛ επί 15.000 χλμ. σε όλες τις συνθήκες δρόμου με αρκετά αξιόλογες επιδόσεις. Από την ερευνητική εργασία και τα αποτελέσματα των δοκιμών που ακολούθησαν η ΠΥΡΚΑΛ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «πρόκειται για καινοτομία στον τρόπο μετάδοσης της κίνησης, η οποία έχει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των γνωστών διαφορικών μηχανισμών που χρησιμοποιούνται.

Πρώτον, μεταδίδει την κίνηση με πλήρη κύλιση με αποτέλεσμα μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλό συντελεστή απόδοσης.

Δεύτερον, εξασφαλίζει μεγαλύτερη πρόσφυση τροχών στο δρόμο, κάτι που συνεπάγεται σημαντικά μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση, καθώς το όχημα δεν ακινητοποιείται σε δυσμενείς συνθήκες δρόμου και εμφανίζει μεγαλύτερη ευστάθεια στις στροφές».

Αρκετές χώρες ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν την πατέντα (ΗΠΑ, Κίνα κ.ά.), όμως ο κ. Τσιριγγάκης αρνήθηκε να την πουλήσει, καθώς επιθυμούσε να παραμείνει και να αξιοποιηθεί η εφεύρεση στην Ελλάδα, ελπίζοντας ότι θα έβρισκε υποστήριξη από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές. Τα πρώτα τέσσερα χρόνια, το διαφορικό χωρίς γρανάζια το στήριξε η ΠΥΡΚΑΛ, αργότερα όμως η βοήθεια αποσύρθηκε και τη νομική και οικονομική υποστήριξη της πατέντας ανέλαβε για 20 χρόνια ο δικηγόρος του κ. Τσιριγγάκη, κ. Γ. Μπουρνούς.

Τελικά, παρήλθε ο χρόνος προστασίας της πατέντας και σύμφωνα με πληροφορίες το διαφορικό χωρίς γρανάζια βρήκε εφαρμογή στο εξωτερικό.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015

7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.

7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.

7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.

7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.

7.6.  Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.

7.7.  Για  να  υλοποιηθεί  ένας  τέτοιος  σχεδιασμός  χρειάζεται  χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.

7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.

7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.

ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com